.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برف و کولاک در جاده های مازندران

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران با اشاره به بارش برف شدید و کولاک در جاده های اصلی استان گفت: هم اکنون با تلاش راهداران، جاده های شریانی مازندران با تردد سنگین باز است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، عباس علی نجفی افزود : بارش برف شدید و کولاک از دقایق اولیه روز جمعه در محورهای مواصلاتی برفگیر استان آغاز شد.

وی افزود: عملیات راهداری همچون نمک پاشی و برفروبی در جاده های هراز، کندوان ، سوادکوه و کیاسر به دامغان صورت گرفت تا راهی امن برای مسافران فراهم شود.

زمانی اظهار داشت: برف شدید همراه با کولاک تا حدود ساعت پنج صبح امروز شنبه در این جاده ها ادامه داشت و راهداران با تمام توان و بهره گیری از امکانات و تجهیزات پیشرفته، تلاش کردند تا مسافران با آرامش خاطر به مسیر خود ادامه دهند و به مقاصد خود برسند.

معاون راهداری اداره کل راه و ترابری مازندران با اشاره به ادامه بارش نسبتا خفیف برف در جاده های کندوان، سوادکوه و کیاسر به دامغان اظهار داشت: هم اکنون بارش برف در جاده هراز قطع شده و تردد خوردوها در محورهای مواصلاتی برفگیر استان به صورت عادی در حال انجام است.

نجفی، از آمادگی اکیپهای راهداری در جاده های برفگیر و کوهستانی استان خبر داد و گفت: این نیروها در قالب طرح امداد زمستانی در محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند.

وی از مسافران خواست، تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ و پوشاک مناسب به همراه داشته باشند تا در مواقع ضروری از آنها استفاده کنند.

مازندران از طریق سه محور هراز، سوادکوه و کندوان با پایتخت کشور ارتباط دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.